Tuesday, April 10, 2012

ေ၀ဖန္မွဳလက္ခံတုန္ ့ျပန္ျခင္း



  1. သင့္အားေ၀ဖန္ေပါလွ်င္တိတ္တိတ္ေနျခင္းျဖင့္ေ၀ဖန္ခ်က္ကိုနားေထာင္ေနေၾကာင္းဂရုစိုက္ေနၾကာင္းေျပာပါ
  2. သင့္အားေ၀ဖန္ေနသူကိုၾကည့္ရွဳအကဲခတ္ေလ့လာပါ။
  3. ေ၀ဖန္သူသည္သင့္အားေ၀ဖန္ေနရင္းမွားယြင္းမွဳတစ္ခုခုျဖစ္ေသာအခါထိုသူအားအျပစ္ရွာစကားမေျပာမိပါေစႏွင့္။
  4. ေ၀ဖန္သူကသင့္အားေစာ္ကားပုတ္ခတ္သလိုေ၀ဖန္ေနေသာအခါသူ ့အားပ်က္ရယ္ျပဳေလွာင္ေျပာင္သလိုမျပဳမိပါေစႏွင့္။
  5. သေရာ္ျခင္း၊ခနဲ ့ျခင္းကိုေရွာင္ၾကည္ပါ။ဟာသျဖစ္ေအာင္မလုပ္ပါႏွင့္။
  6. ေ၀ဖန္သူကသင့္အေပၚပကတိအျမင္ျဖင့္ေ၀ဖန္ခ်က္ကိုနားလည္ပါ။(အျပဳသေဘာေဆာင္ပါက)
  7. ေ၀ဖန္မွဳလမ္းေၾကာင္းလႊဲသြားလွ်င္သင္ကျပန္တည့္မတ္ေပးပါ။
  8. ေ၀ဖန္မွဳသူကသင့္အားထိုသူေျပာဆိုျပဳျပင္ေစလိုေသာအခ်က္ကိုေပၚလြင္စြာတင္ျပနိုင္ရန္ထိုသူအားသြယ္၀ိုက္အၾကံေပးပါ။
  9. ေ၀ဖန္ခ်က္ကို ေျခေျချမစ္ျမစ္နားလည္သိရိွေၾကာင္းအျခားသူမ်ားကိုေျပာပါ။
ထိုသို ့သေဘာထားျပည့္၀ျပီးလက္ခံပါကအျပဳသေဘာေဆာင္ေ၀ဖန္မွဳမ်ားစြာအက်ိဳးသက္ေရာက္ေစမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း
ေေရးသားလိုက္ရပါသည္။

No comments:

ping script ေလးနဲ့ အထာကျကျကိုယ့် server ေလးတွေအခြေအနေကိုစစ်ကြမယ်....

ပုံမှန်အားဖြင့်ကျွန်တော်တို့ဟာ ping command ကိုအသုံးပြုပြီးတော့ ကိုယ့်စက်ရယ်...ကိုယ့် network ထဲမှာ internet connection ရမရစစ်ဆေးလေ့ရှိကြပါတ...