- သင့္အားေ၀ဖန္ေပါလွ်င္တိတ္တိတ္ေနျခင္းျဖင့္ေ၀ဖန္ခ်က္ကိုနားေထာင္ေနေၾကာင္းဂရုစိုက္ေနၾကာင္းေျပာပါ
 - သင့္အားေ၀ဖန္ေနသူကိုၾကည့္ရွဳအကဲခတ္ေလ့လာပါ။
 - ေ၀ဖန္သူသည္သင့္အားေ၀ဖန္ေနရင္းမွားယြင္းမွဳတစ္ခုခုျဖစ္ေသာအခါထိုသူအားအျပစ္ရွာစကားမေျပာမိပါေစႏွင့္။
 - ေ၀ဖန္သူကသင့္အားေစာ္ကားပုတ္ခတ္သလိုေ၀ဖန္ေနေသာအခါသူ ့အားပ်က္ရယ္ျပဳေလွာင္ေျပာင္သလိုမျပဳမိပါေစႏွင့္။
 - သေရာ္ျခင္း၊ခနဲ ့ျခင္းကိုေရွာင္ၾကည္ပါ။ဟာသျဖစ္ေအာင္မလုပ္ပါႏွင့္။
 - ေ၀ဖန္သူကသင့္အေပၚပကတိအျမင္ျဖင့္ေ၀ဖန္ခ်က္ကိုနားလည္ပါ။(အျပဳသေဘာေဆာင္ပါက)
 - ေ၀ဖန္မွဳလမ္းေၾကာင္းလႊဲသြားလွ်င္သင္ကျပန္တည့္မတ္ေပးပါ။
 - ေ၀ဖန္မွဳသူကသင့္အားထိုသူေျပာဆိုျပဳျပင္ေစလိုေသာအခ်က္ကိုေပၚလြင္စြာတင္ျပနိုင္ရန္ထိုသူအားသြယ္၀ိုက္အၾကံေပးပါ။
 - ေ၀ဖန္ခ်က္ကို ေျခေျချမစ္ျမစ္နားလည္သိရိွေၾကာင္းအျခားသူမ်ားကိုေျပာပါ။
 
ထိုသို ့သေဘာထားျပည့္၀ျပီးလက္ခံပါကအျပဳသေဘာေဆာင္ေ၀ဖန္မွဳမ်ားစြာအက်ိဳးသက္ေရာက္ေစမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း
ေေရးသားလိုက္ရပါသည္။ 

No comments:
Post a Comment